Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

tisdag 5 maj 2009
I morse var jag och träffade min underbara barnmorska, lillebror mår toppen och jag med (förutom ryggen dåra) Alla värden var bra.

SF måttet mättes till 26 hjärtljuden till 148 och blodtrycket var 110/70.

Hon gillade inte att jag igår hade haft regelbundna sammandragningar under kvällen och bad mig ta kontakt med förlossningen om det inträffar igen.

Vi pratade oxå lite om snittsamtalet jag ska på nästa vecka, känner mig lite nervös, tänk om dom nekar mig??? Fast dom borde faktiskt inte det med tanke på hur det gick förra gången....

2 personer tycker något:

Elin (Edvinsmamma) sa...

Skönt att allt var bra med lillebror! :)

Varför ska du snitta?

Kram

Johanna sa...

Tror inte de kan neka dig faktiskt. Jag blev bara upplyst om riskerna, men beslutet var mitt. Hoppas du får som du vill. Kram

Skicka en kommentar

Etiketter