Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

måndag 25 maj 2009
Vaknade säkert 100 gånger inatt på grund av den här otympliga magen... Så fort man ska vända sig om eler på nått sätt byta position ja då blir man ju klarvaken. En av gångerna kände jag dessutom hur nacken gav sig till känna.. Mindra skönt. Jag är helt stel och det gör svinont på vn vänstra sida i nacken, inget jag hade planerat direkt... Sitter i soffan och familjen är på dagis och jobb, jag har dammat. Maken städade när vi var på kalas igår men han missade en ganska stor del av dammningen så jag tog tag i den så snart dom gått, annars ligger det ju på golvet och medför ny dammsugning inom 24 timmar.

Borde ge mig på att prova dela på fönstren för att se om jag kan.
På söndag har vi ny visning av lägenheten och om det är sol då så behöver mellansidorna vara fina. Tror dock jag kommer bli straffad ganska hårt om jag gör det själv, men tänkte om jag förbereder ordentligt så kanske maken lan göra det utan att bli vansinnig, eller sk ajag ringa en fönsterputsare?

Annars är det ta det lugnt som finns på tapeten. Denna vecka bjuder endå på endel att göra så det är lika bra att börja med vila.


1 personer tycker något:

Isabell sa...

Hmm får jag bara fråga hur smart det är efter 2 veckors ordination av vila börja städa och putsa fönster? :-) Fönsterputsare eller din käre make for nog ta o ordna det tycker jag. Det är fortfarande alldeles för tidigt för en lillebror o komma ut jag lovar!Kram

Skicka en kommentar

Etiketter