Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

fredag 1 maj 2009
Nedslagen i en solstol på altanen sitter jag nu med datorn i knät. Här är det varmt, bikinivarmt. Fast jag har ingen. Så capribyxor och linne får duga.

Mormor e med oss här ute och avlastar lite grann, min rygg värker som bara den. Fick nya värktabletter av läkaren som känns fullständigt livsfarliga när man läser bipacksedeln. Men dom funkar och har ingen effekt på bebis å det är ju bra.

Maken har flutit golvet i badrummet så det står och härdar, nu målas Wilmas rum. H kom för ett par timmar sedan och dom håller på förfullt och färdigställer. Nästa steg är att prima badrummet och i morron kommer A och hjälper till med taket. Det går framåt :-)

Tidigare idag tog vi en promenad ner till vattnet och förundrades över vågskvalpet och glittret, märkaas att vi haft högtryck här ganska länge för vattnet var superlågt. Wilma gjorde plattfall på vägen dig och fick sedan tvätta fingrarna i det kalla kalla vattnet, jag tror hon dock tyckte det var ganska mysigt att äntligen få känna på det. Nu har hon svidat om till sommarklänning och leker här på altanen barfota om fötterna, det är ju oxå lite konstigt ;)

Hoppas att er 1 maj är lika mysig som vår!

2 personer tycker något:

Caroline sa...

Jag kan lova att er första maj är mysigare än min. Enda likheten är att jag också har en rygg som tar livet av mig :/

Jag har skrivit snart 1/5 av min tenta. Men eftersom jag inte kan sitta i mer än en halvtimme åt gången går det sådär...
Sola lite åt mig med :)

Kram

Elin (Edvinsmamma) sa...

Låter som att ni haft en toppen mysig dag!

Själv har vi spenderat denna dag med huset...men jag ska inte klaga för det är hur skoj som hellst! :)

Kramar!

Skicka en kommentar

Etiketter