Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

onsdag 6 maj 2009
Gomorron!

Här sitter jag i soffan och gärspar... Gick upp när makens klocka ringde för att hjälpa till med morgonbestyren. Wilma var lite bakofram och ville inte riktigt som vi. Frukosten tog en evighet och hon vägrade svara på tilltal. Så småningom fick vi ordning på det och hon kom till dagis i hyffsad tid iallafall.

Jag slog mig ned i soffan när tystnaden lägrat sig och började fippla med telefonerna, måste ju gå tillbaka till mitt privata nummer nu när jag är hemma... HAr skickat SMS till alla jag känner (nästan) och meddelat ändringen, uppdaterat telefonboken med alla nya kontakter och nummer. På det hela taget känner jag mig ganska duktig. Till och med telefonsvararen är utbytt. Nu ska jag bara lämna i från mig alla kunder så kan jag stänga av jobbmobilen för ett drygt år fram i tiden :)

Dagens Todo list består av;

- Tvätta
- Packa upp det sista vi hade med oss hem från landet
- Dusha
- Åka till jobbet och lämna ss papper
- Hämta lagfarten på banken
- posta papper till FK.
- Hämta ut paket från Me and I

Hoppas ni får en fin dag alla!

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter